16 lipca 2008

Zaproszenie w Karkonosze...

W tym roku na miejsce swojego letniego wypoczynku wybrałam Karkonosze, stanowiące środkowe i najwyższe pasmo Sudetów Zachodnich. Najwyższym ich szczytem jest Śnieżka - 1603,45 m n.p.m. Na kilka dni zamieszkałam w położonym u jej stóp Karpaczu. Jak już zapewne wspomniałam wcześniej do każdego wyjazdu staram się dobrze przygotować, by po przyjeździe na miejsce nie tracić cennego czasu na szukanie ciekawych miejsc.Tak też było i tym razem. Skorzystałam ze źródła informacji jakim jest internet i wyjeżdżając dokładnie wiedziałam, co koniecznie muszę zobaczyć na własne oczy. Oczywiście jak zawsze towarzyszył mi mój aparat fotograficzny. To na razie tyle tytułem wstępu i zachęty do przeczytania mego następnego artykułu, będącego niejako relacją z tegorocznej wędrówki po Karkonoszach. Zapraszam wkrótce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz